אתר סקס של המדינה בחינם

יום שני, 3 באוגוסט 2015

איך ליצור משיכה עם בחורה תוך 10 שניות בלבד


איך ליצור משיכה עם בחורה - תוך 10 שניות בלבד היי, מה דוחף אותך להיות מוצלח עם נשים? נסה לענות בכנות. רוב

הגברים מתקשים לשים את האצבע על הסיבה המדוייקת. בוודאי עולים לך כל מיני הסברים כמו "אני לא רוצה להיות לבד",

 "אני רוצה להרגיש מוערך", "כדי למצוא מישהי לקשר רציני", "אני רוצה שיהיה לי סקס קבוע". אולי אתה גם מרגיש לחץ
מהסביבה שגורם לך לרצות להיות לא פחות טוב מאחרים, שיש להם בנות זוג. מה שחשוב להבין, זה שהרצון להצליח עם

נשים מופיע מאיזשהו דחף פנימי, שקשה להגדיר אותו במילים בצורה חד משמעית. יש לי עוד שאלה אליך: האם אתה יודע

למה אישה תרצה להיות דווקא איתך? ברור שנשים רוצות בן זוג, אבל למה שמישהי תבחר בך ולא במישהו אחר? למה

שמישהי תרצה לשכב איתך ולא עם מישהו אחר? בגלל שאתה "כנה, ישיר ורגיש"? בגלל שאתה "תדאג לה"? או בגלל

שאתה "יכול להיות בן זוג מושלם שמעניק אהבה"? או אולי סיבה אחרת שאתה אומר לעצמך? האם כל הסיבות האלה

שאתה חושב עליהן נשמעות לך מספיק משכנעות?

אני מניח שאין לך מושג למה בחורה תרצה להיות ספציפית איתך, תרצה להעביר איתך זמן ותרגיש משיכה כלפיך. אני מאמין שאם היית יודע את התשובות לשאלות האלה, לא היית קורא את המיילים שלי.

הנה האמת - יש רק סיבה אחת שבגללה בחורה תרצה להיות איתך, והסיבה הזו תעזור לך להבין מה עליך לעשות כדי שמישהי תרצה להיות בת הזוג שלך.
התשובה על כל השאלות שהעליתי קודם, מסתכמת במילה אחת - "רגשות".

אתה רוצה להצליח עם נשים בצורה טובה יותר, בגלל מה שזה יגרום לך להרגיש.
אישה תרצה להיות עם גבר ספציפי, בגלל הרגשות והחוויה שרק הוא יכול לתת לה.
רגשות זה משהו שבא הרבה לפני מילים, וכאשר אנחנו מנסים להסביר דברים שמגיעים ממניע רגשי, כמו להצליח עם נשים, אנחנו תמיד מתקשים למצוא את המילים המתאימות ביותר.

גם המניעים של אישה להיות עם גבר ספציפי הם רגשיים ולכן אם נבקש ממנה הסבר רציונלי לסיבה שבגללה היא נמשכת לגבר מסוים, היא תנסה למצוא את המילים המתאימות לרגש שלה, אבל לא תמיד יהיה לה קל לעשות את זה.

לרוב זה יהיה רק ההסבר ההגיוני ביותר שהיא הצליחה למצוא לרגשות שלה באותו הרגע. וזה בדיוק כמו שאתה לא תמיד יכול לתת סיבה הגיונית לפרפרים בבטן שמופיעים אצלך ברגע שאתה פוגש בחורה שמושכת אותך. קודם זה קורה, ורק אח"כ אנחנו מחפשים כיצד להסביר את זה ומנסים להתאים הסבר לרגש.

כמו שכבר אמרתי, רגשות באים הרבה לפני המילים, אבל רוב הגברים לא קולטים את זה וממשיכים לחפש את המילים הנכונות להגיד לבחורה. במקום לשאול "מה אני צריך להגיד לה כדי לעניין אותה?", אתה אמור לשאול "מה אני צריך לגרום לה להרגיש, כדי שהיא תרצה אותי?"

תבין, מילים הן לא החלק החשוב בכלל. רגשות הרבה יותר חשובים מהמילים.

זה לא מה שתגיד, אלא זה מה שתגרום לה להרגיש. עכשיו אתה בטח תשאל "אז מה אני צריך להגיד, כדי לגרום לה להרגיש...?". אתה שוב חוזר למילים ורוצה להשתמש בהן בתור אמצעי, וזו גישה מוטעת.

בוא ניגש לנקודה. אם אתה לא מבין את המנגנון הפנימי של הרגשות, שאגב די דומה אצל הגברים והנשים, אתה לא תבין כיצד לתת לאישה את החוויה והרגשות שהיא צריכה כדי להתחיל להימשך אליך. ואם אתה לא מבין את המנגנון הרגשי, אז אין סיכוי שתוכל למצוא את המילים המתאימות ולתת לה את הרגש שצריך. וכל המשפטים המתוחכמים שתשנן לא יעזרו לך.

בוא נלך עוד צעד אחד קדימה.
אני בטוח שכבר יש לך חלק מהידע ואתה מכיר כמה דברים שאפשר לשלב בהתנהגות ובתקשורת שלך עם נשים, כדי להתחיל לעורר אצלן רגשות. אבל אתה כמעט ולא עושה את זה... חשבת למה זה קורה?
אני אגיד לך למה... כי אתה לא יודע כיצד לגרום לעצמך להתחיל לעשות את הדברים האלה ולהרגיש בנוח עם זה. אתה מרגיש מתח פנימי בין מה ש"צריך לעשות" לבין מה שאתה מוכן להרשות לעצמך לעשות בצורה נינוחה.

כדי להצליח עם נשים, הדבר השני שאתה חייב להכיר בנוסף למנגנון הרגשי, זה את מנגנון ההתאמה הפנימי, שמאפשר לך להבין כיצד לגשר על הפער בין מה שהיית רוצה לעשות, לבין מה שנוח לך לעשות. כל עוד אינך בונה את ההתאמה הנכונה בין שני הדברים הללו, גם אם תכריח את עצמך לעשות דברים שאינם נוחים לך, זה ייראה מלאכותי, מאולץ ורק ירתיע את האנשים שמתקשרים איתך.
בוא ניגש לשורה התחתונה ונסתכל לאמת בפנים.
לא לדעת כיצד לגרום לנשים להימשך אליך, גורם להרגשה רעה.
לדעת חלק מהדברים שצריך לעשות אבל לא להוציא אותם אל הפועל זה מתסכל.
כאשר רוב הבחורות לא רואות בך יותר מידיד, זה מתסכל עוד יותר.
כל הדברים האלה גורמים לך להרגיש ככישלון בתור גבר.
זה גורם לך להרגיש חסר כוח וחסר ערך. לפעמים זה גם משפיע על ההערכה העצמית שלך בתחומים אחרים בחיים. אני יודע את זה, כי גם אני הייתי שם.

 אבל מצד שני... לדעת כיצד לגרום לנשים להתעניין בך, לחשוק בך ולרצות אותך, גורם לך להרגיש טוב!
זו הרגשה ממש נהדרת כאשר היוצרות מתהפכים ואתה מבין שאתה לא רודף יותר אחרי הבחורה אלא היא זו שרודפת אחריך.
זו פשוט הרגשה מעולה לדעת לעניין ולמשוך נשים. וזה גורם להרגשה טובה לא רק לך, אלא גם לה! זוכר את מה שהתחלנו ממנו? כולנו מחפשים את הרגשות האלה וכשסוף סוף אתה יודע כיצד לספק אותן לנשים, שניכם מרוויחים מזה!

בקיצור, זה משהו ששווה ללמוד וזה מה שהשקעתי בלחקור ולהבין אותו בשנים האחרונות. עם לא מעט גאווה אני יכול להגיד שאת הידע שאתה צריך כבר הכנסתי אל תוך הספר שכתבתי. חיברתי את כל המרכיבים הנחוצים להצלחה עם נשים בספר אחד, שיעלה בצורה דרמטית את ההצלחה שלך ביצירת זוגיות. בספר יש הסברים ברורים ומדוייקים, אינספור דוגמאות ואפילו תרגילים שתוכל לבצע כדי להפנים טוב יותר את כל הידע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה